Gjest 426hemi Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Og man mister lappen hvis man sitter på med en som ikke har den. :) Men i skævven... Så sinnsykt trasige regler dette er!! Kjipt å høre for deg som starta tråden, men det der med norge og bil er ikke bare lett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Mja. Jeg forstår det til dels. Det gjør jo at det er mindre sannsynlig at man lar folk uten lappen få kjøre bilen sin, hvis man risikerer å få straff selv. OT: 426hemi, det må være kjipt for deg når det regner. Kjøper du biler ofte? Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 OT: 426hemi, det må være kjipt for deg når det regner. Kjøper du biler ofte? Den skjønte jeg ikke... Utdyp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Mine biler er lagd av kjeks. Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Åja, det er fordi jeg kaller rust for "kjeks", og har hatt et par ganske rustne biler jeg har kjørt i. Dessuten har jeg et par gamle prosjektbiler som er fulle av rust, ser ut som sjokoladekjeks :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 altså kjøre skolene vet ikke om du har sperrefrist eller ikke, hvis du sier at du ikke har det så må de bare tro deg, de har ikke mulighet for og få sjekket dette opp ei gang, du kan bare ta så mange kjøre timer du årker. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Ved sperrefrist har du ikke lov til å øvelseskjøre hvis jeg ikke husker helt feil. Dersom du blir stoppet i rutinekontroll vil du og personen ved siden av deg slite. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Ved sperrefrist har du ikke lov til å øvelseskjøre hvis jeg ikke husker helt feil. Dersom du blir stoppet i rutinekontroll vil du og personen ved siden av deg slite. Det som også er greia, er at når dette skjedde så fikk jeg bare et forelegg på 3000kr. Greit nok, godtok det. MEN, de sa ingenting om sperrefrist. Det fant jeg ut selv av dama bak disken på statens vegvesen i forrige uke! Har øvekjørt i 1,5år uten og vite om dette jeg. Og ja, jeg har ikke lov og øvekjøre! Flaks at jeg ikke har blitt stoppa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Hvorfor har du ikk lov til d? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 haha fikk du sperrefrist for å ha sitti på med en uten lappen?? var det i fylla og han kræsja da eller? HAHA Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 haha fikk du sperrefrist for å ha sitti på med en uten lappen?? var det i fylla og han kræsja da eller? HAHA Pass kjeften din du, hvis du skal skrive dritt så kan du stikke et annet sted. Var ikke i fylla og han kræsja ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 hmm.. dette var rart. To i klassa mi fyllekjørte med bil for ca et halvt år siden. Ble jo såklart tatt av purken, og de var under 18 år begge to. Kun han som kjørte som fikk utsettelse på lappen.. rart.. Han andre som satt på har forøvrig lappen på moped enda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg