rallyeman Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Har 3stk skinn-dørtrekk til Corrado(mangler ene forran), og en rød originalfanger liggende og slenge! Noen som har bruk for dettte,så blir det ditt for en 500 lapp! Har i tillegg 2stk dørhåndtak til golf 4,med metallet rundt(blir HEFTIG på Corrado!!!!),selges 400,- Kan gjerne bytte i noe annet fjas.. tlf 90786247 eller pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 De håndtaka dine...funker de rett i gamle hullene til bilen, eller må den moddes...??? Vil ha de, ja... Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Juni 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Heisann! Du må sveise inn "platene" fra golfen(dette har jeg ren-kutta og gjort klart),og så må du modifisere mekanismen på døråpning noe..men ikke noe jobb du trenger å være ingeniør i nasa for å få til;) Kom på at jeg har metallstykker for å sveise inn golf 4 blinklys på skjermer også,hvist du alikevel må fram med esabben! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Originally posted by rallyeman Heisann! Du må sveise inn "platene" fra golfen(dette har jeg ren-kutta og gjort klart),og så må du modifisere mekanismen på døråpning noe..men ikke noe jobb du trenger å være ingeniør i nasa for å få til;) Kom på at jeg har metallstykker for å sveise inn golf 4 blinklys på skjermer også,hvist du alikevel må fram med esabben! Svis...?? det æe Fali' det... Kan ikke sånn, og ikke tilgang på heller...så der må nok greiene gå til noen andre. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg