mANlAC Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Har ønket meg denne før her inne, men ingen som hadde akkurat den jeg trengte....så jeg prøver igjen... Styreenhet for X20XEV, helst fra en Vectra B... Har sett i EPC'en (Electronic Parts Catalog) at det en del å velge mellom, forskjellen ligger visst i om man har el-klima eller ikke.... Noen som kan bekrefte dette, eller avbekrefte dette? I så fall, har jeg el-klima.... HAAAAAASTER!!!! Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djnick Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 hei mulig noen på http://www.calibra.no har denne,da noen calibraer har samme motor som deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Enda ikke fått inn turboen? Kan nevne at min gamle bil holdes på med og er ferdig til sommeren :) Turbo that is :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg