Nitros Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Er det noe form for dør justeringer på corradoen? byttet nettop dør og den tar litt borti forskjermen og det må jeg få fikset før den blir lakkert... Døren er jo hengslet på en sveiset vinkel på døren. ser ingen muliget bortsett fra å slipe hengslene... Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Er ikke justering frem og tilbake liksom. Du får nok prøve å bøye skjermen fremover på en måte. Legge en planke mot den og banke forsiktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 vist ikke det bare er for mye lakk på begge delene som gjør det . da kan du bare pusse ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Er det noe form for dør justeringer på corradoen? byttet nettop dør og den tar litt borti forskjermen og det må jeg få fikset før den blir lakkert... Døren er jo hengslet på en sveiset vinkel på døren. ser ingen muliget bortsett fra å slipe hengslene... Mener det skal være mulig å skru på den "tappen" som dør låsen kommer inn i. Har gjort små justeringer på dørene ved å skru på den på min. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 tenkte mer frem og bakover. på låsen justerer man hvor langt inn mot bilen døren skal være. for prøve å justere forskjermene istede ja. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 tenkte mer frem og bakover. på låsen justerer man hvor langt inn mot bilen døren skal være. for prøve å justere forskjermene istede ja. Hvis åpning mellom dør og bakskjerm er ok, skal framskjerm lenger frem.. Men hvis åpningen er for stor, kan du ta av døra igjen, ta en grov skiftnøkkel inn på tappen som døra festes i og bøy de bakover litt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg