Turbo_FB Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Fant noen gamle bilder av noen corradoer som jeg hadde før. Noen har sikkert sett noen av bildene før. En jeg importerte i 2000 mener jeg. Den slapp i en sving iallefall.. Min 2. Golf 2 G60 ombygget til Turbo. Tok fram felgen i en støpekant. En Corrado meg og noen kompiser importerte for noen år siden. Noen som har sett noen av de corradoene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 hmm du glemte og vise bilder av golfen fra andre siden etter du prøvde og ha 200 igjennom en rundkjøring:assman :assman :assman :assman Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 :D Har ikke bildet av det faktisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Du kan vel legge ut bilde av min gamle fredrik, som en oppvekker angående høy fart i regnvær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 hmm du glemte og vise bilder av golfen fra andre siden etter du prøvde og ha 200 igjennom en rundkjøring:assman :assman :assman :assman Noen som har dette bildet? MÅ SEblah Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 hmm du glemte og vise bilder av golfen fra andre siden etter du prøvde og ha 200 igjennom en rundkjøring:assman :assman :assman :assman det der er sykt azz:D hehe.. lurer på hvordan den ser utt eller va som skjede:P.. er det noe som har noen bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Du kan vel legge ut bilde av min gamle fredrik, som en oppvekker angående høy fart i regnvær. Under at ingen døde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 landet på tak eller!? Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Ser ut som han parkerte siden i en stolpe eller no. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Ser ut som han parkerte siden i en stolpe eller no. Hoppet over en elv og inn i et tre var det vel. Legger ut noe mere bilder etter helgens action som endte med et brak :) Motoren sa takk for seg etter 3 år med hardkjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 den ene golfen der ligner jo på min golf...den G60 som e ombygget:well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 den ene golfen der ligner jo på min golf...den G60 som e ombygget:well Er nok ikke din, men 3 av de felgene er de som står på din samt interiøret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 fint syn , ser du har kjørt på vann i stede for glykol ja;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg