e-tanbe Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Merker at Kløtsjen er temmelig hard og når motorn har blitt varm frir den ikke helt ut slik at det ettervært blir hardere å gire og at det skraper når man prøver å sette den i revers. Har vært slik helt siden jeg kjøpte den (1 år siden). kan dette komme av lite girolje? evnt dårlig olje. 2.0i 8ventilers motor med 5 trinns manuell kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Kjent sak dette, hvis man ikke gidder å bruke kløtsjen når man girer. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Kjent sak dette, hvis man ikke gidder å bruke kløtsjen når man girer. Mulig dårlig formulert, men altså kløtsjen som ikke funker 100%. IKKE jeg som slurver med kløtsinga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Jeg mistenker den forrige eieren av bilen din. Broren min likte å kjøre rally (gire uten å kløtsje). Han måtte bytte kløtsj etter 80 000 km. Girkassa gikk det bra med da ... Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Har vært 2 eiere av bilen før kjenner begge, så er ganske sikker på at den har blitt kjørt forsiktig. Er det ikke slikt at når kløtsjen er slitt slurrer den, alltså det omvendte av min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg