tovepia Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Ringte powerzone for å høre om de hadde noen deler på lager(etter ett par mail og bestilkling via nett),men det viser seg at de har sluttet med å ta inn til chrysler neon...vell,jeg spurte hvor de pleide å ta inn deler til neon fra,og fikk til svar at det var ett firma kalt asd i spania.Jeg finner det ikke på nett,er det noen som har hørt om det og vet om web adressa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trancistor Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Det er vel AIT... Powerzone har brukt de til japse og usabiler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovepia Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 okei,får se om jeg finner det da:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovepia Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Det er vel AIT... Powerzone har brukt de til japse og usabiler.. Har send deg pm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg