Gå til innhold

Spiller skrur seg av og på.

Ranger emnet


chspt

Anbefalte innlegg

Hei kjøpte for en kort tid siden en http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1509

og satt i campingvogna mi, spillern har funket helt perfekt framm till for 30minutter siden, da en kompis skulle stille på volumet men isteden for komm inni menyen og gjorde nåe.. nå skrur spillern seg av og på med gjevne mellom rom (ca 5 sekunder) men den gjør kunn dette når den er i "cd mode" ikker tuner eller aux, noen som vet hvordan jeg skal fikse dette?:S

06 Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste logiske jeg ville ha gjort er å ta ut spilleren og sette den inn på ny, med ledninger og alt. På den måten vil alle innstillinger resette seg tilbake til Default og kanskje rette på hva din kamerat gjorde. Kan hende at det er dårlig strøm eller noe ledningsfeil, men tviler sterkt.

 

Eneste jeg kan komme på i farten så sent på natta :)

Volvo 760 til salgs. info på http://tinyurl.com/3e3ev3

 

Ford Mondeo 2L 16v BAP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste logiske jeg ville ha gjort er å ta ut spilleren og sette den inn på ny, med ledninger og alt. På den måten vil alle innstillinger resette seg tilbake til Default og kanskje rette på hva din kamerat gjorde. Kan hende at det er dårlig strøm eller noe ledningsfeil, men tviler sterkt.

 

Eneste jeg kan komme på i farten så sent på natta :)

 

Skal prøve dette litt senere ikveld;)

06 Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AKKURAT det samme problemet hadde jeg med cd spilleren min nettopp, hver gang volumet kom opp til et visst punkt skrudde dn seg av å på....etterhvert skrudde den seg av å på uansett hva. Vet dessverre ikke hvordan du fixer dette...jeg fixa det med å ta tak i cd spilleren, rive den til h**v*tte ut og kjøpe dvd spiller og skjerm :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår