vwsportz Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 helt nytt knfilter selges...pga bytte av bil aldri montert har ligget i eske kan komme med bilder hvis ønskelig RU-3110 Product Specifications Product Style: Round Tapered Universal Air Filter Base Outside Diameter: 5.875 in (149 mm) Flange Inside Diameter: 4.5 in (114 mm) Flange Length: 0.625 in (16 mm) Flange Type: Centered Height: 3.25 in (83 mm) Top Outside Diameter: 5 in (127 mm) Top Style: Rubber Top Material/Finish: None Filter Re-Oiling Amount: 0.56 oz (17 ml) Flanges: 1 Inner Wire: No Weight: 1.1 lb (0.5 kg) Product Box Length: 7.19 in (183 mm) Product Box Width: 6.5 in (165 mm) Product Box Height: 6.56 in (167 mm) type universielt..vaskbart... kollevold der filteret er kjøpt sier at det er tilnærmende evigvarende bud........ Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 hallo:) bilder og pris? evt. nypris? :thanks Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 skal legge ut bilder av filteret når jeg har kommet meg hjem.. nypris på filtret er 780 kroner+ frakten jeg betalte på 70 kroner Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 har bildene...noen som har en side der jeg kan laste de opp å legge dem inn hit`? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEAMdefcon Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 http://www.photobucket.com/ Siter -89 Audi Coupe 2,3 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodisel Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 å pris skal du ha for det filteret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 vwsportz skrev: skal legge ut bilder av filteret når jeg har kommet meg hjem.. nypris på filtret er 780 kroner+ frakten jeg betalte på 70 kroner __________________ vwsportz les:) Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 ja..plagdes litt der ja...bildene kom liksom ikke...hehe det var nypris jeg oppga..tar imot bud..ikke skambud kan byttes i innsatsfilter til golf 1 hvis noen veldig tilfeldig har ett nytt ett...1,8 gti 8 ventilers Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 bump...ingen som trenger ett gromt filter?? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 bump Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 for du får ikke et nytt et tl 300 kr Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 ? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportyman Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 hei. muligens interessert.. diameter (mm) innsug?? Mvh Siter VW Golf 3 1,9 TDI (solgt) Saab 9-3 2.2 TID (solgt) VW Golf 1.8 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg