Omegamannen Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Til Salgs 4 stykk dekk eller 4 felger eller selges sammen Jeg selger mine yokohama Sport 225/45Y kliss nye rullet 10mil.ny pris 5500kr Hastighets kode 300km! Beste dekka til yokohama etter hva de sier selv! Jeg selger mine MasItaly President 17tum, felger Nesten 100% strøkene, med bolt,sirkel på 5/110 og innpress på 41.Passer på felger med 5/108 og 5/112 med slingringsbolter. Eller så selger jeg disse sammen. dekka sitter på felgene nå,slik sån på bildet,men kan tas av fort,hvis du skal bare ha dekka. OG GLEMTE NESTEN følger med bolter.lengre og i alu:) Gi Bud.Selges grunnet,penger til kjøp av Kompressor til bilen. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 bump. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Her er et bilde av felga på en 850 Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 bumpi;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 passa jo fint på 850ien:) men er kanskje 18toms på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 passa jo fint på 850ien:) men er kanskje 18toms på den? Det veit jeg ikke men det er vertfall senka godt!:)ja de passet drit bra på 850 ;) går med slingrebolter løp og kjøp ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 hadde kanskje passa bra. er litt stiv i prisen he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Har krevet( Gi bud ).er åpen for forslag vettu men ingen pang priser er jo kliss nye dekk på den og Yokohama sport dekk er ikke billige nye veit du Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Kan du ikke sette en prisantydning til litt i overkant av hva du tror du får for dem da? Så kan kjøperen prute litt, og begge blir fornøyde med handelen. Du har kjøpt felgene og dekkene selv, og vet hva det koster nytt. Det er ikke så lett for kjøpere å vite. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Passer de på omega 2.0 også? Er vel samme boltsirkel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Passer de på omega 2.0 også? Er vel samme boltsirkel? Ja passer på alle Omegane.:) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Kan du ikke sette en prisantydning til litt i overkant av hva du tror du får for dem da? Så kan kjøperen prute litt, og begge blir fornøyde med handelen. Du har kjøpt felgene og dekkene selv, og vet hva det koster nytt. Det er ikke så lett for kjøpere å vite. Jeg har skrevet gi bud.bare og gi et bud.så skal jeg vurdere det. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Rubbet og polerte felga i stad ;) løp og kjøp! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 bumpi Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Ingen som har lyst på felger eller dekk! kaster på 4 spacere også på kjøpet!Pris ,høystbudene over 5500kr! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg