MGR Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 hmm, er veldig mye å.. jeg bestilte egentlig feil da.. skulle ha rør. til å lage bur med.. med så tok jeg feil. men trengte det her å så:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 hvordan lager du mal når du skal spakkle? ......... Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 mål? altså.. bruker ikke linjal elns, viss det er det du meiner.. bruke plastik biter. og limer på.. så sparkle utta på... Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 mente Mal ja :P Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 åssen går det med den da ...skjer det lite på hobbyfronten for tiden Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steini Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 det hetter sparkle ikke spakle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Det heter heter,ikke hetter:P På bokmål altså. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 haha. bare skrivefeil da.. hmm, skjedd lite i det siste.. bare sparkle oppatt og oppatt. sprekker og sånn:S å blir liksom ikke fornøyd.. men står og tørker etter grunning nå.. så lakker vel første strøk etter på.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 bilder er fint ..(som du pleier å si) Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 bilder er fint ..(som du pleier å si) hehe, lagt merke til det ja.. hehe. er lakka første strøket nå.. tar bilde i mårra.. orker ikke nå. hehe. gadd ikke å sparkle mer.. men vart greit tror jeg:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 høres bra ut ...jeg holder på med en helvetes jobb med dekallegging på en skyline E.R 34 4 dørs... myyyyye jobb . er ferdig med det værste da som var panseret.... fytte grisen å tynne aoshima dekalene er .....de spekker og greier bare du ser på de Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 høres bra ut ...jeg holder på med en helvetes jobb med dekallegging på en skyline E.R 34 4 dørs... myyyyye jobb . er ferdig med det værste da som var panseret.... fytte grisen å tynne aoshima dekalene er .....de spekker og greier bare du ser på de oii... huffda.. det må vær kjett.. skal bare sette på vtec merke og litt sånn div jeg har jeg:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 joa men det blir vel bra til slutt....funker fjeringa og på den doningen der... d er ikke helt vanlig kanskje Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 joa men det blir vel bra til slutt....funker fjeringa og på den doningen der... d er ikke helt vanlig kanskje hmm, åja.. har det på en ferrari jeg:P men de kappa jeg når jeg var liten.. hehe. men ikke så vanelig nei. spes ikke på plastik. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 er hjemme fra skola i dag.. så blir lakking og sånn i dag.. men hvordan få bort støv? som har satt seg etter lakken har tørka? bmw'n er snart ferdig å.. men er litt lei den.. men den er fet med felgan:) noen som har idee om hvordan jeg kan lage lykter til den? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg