MGR Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 fikk pakka mi fra japan i dag:) så bilen er satt sammen:)(bilder kommer). hittil har jeg knekt 2 deler.. første byggesette mitt jeg må bruke lim på:( er faen mg små deler.. bilen blir clean svart, med hvite felger.. med blå detalier:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 fikk pakka mi fra japan i dag:) så bilen er satt sammen:)(bilder kommer). hittil har jeg knekt 2 deler.. første byggesette mitt jeg må bruke lim på:( er faen mg små deler.. bilen blir clean svart, med hvite felger.. med blå detalier:) blir fett dette her du...gleder meg til å se den ferdig...kommer sikkert prosjekt om min nye S14a også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 jeppda.. driver å bredder bilen nå.. felgan stikker 2-3 mm uten for skjerman. hehe. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 bilde av det jeg fikk:) og bilde av mens jeg bredder:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 bilder er tatt med mob.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 på med sparkel Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 ser klabbeete ut på bilde gitt:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 blr da greit dette her tru e... lykke til... kommer snart flere prosjekt fra meg og no Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hvordan gikk det å bestille fra de? regner med at det er eden hjl siden? Hvordan er tegningene? Japansk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 hvordan lager du mal når du skal spakkle? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 fra hlj ja.. tegninga er japansk ja.. men lett å skjønne.. jeg gjor det så. hehe. .. jeg bestilte slik sheet styrene. å limte på først! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 ser ganske bra ut dette....blir kanon fett! sakl følge med på denne tråden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 jeppda.. det gjør det:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 er det mye på en sånn styrene sheet da? Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 er det mye på en sånn styrene sheet da? Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg