El_Loco Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Jeg holder til på Jessheim, og har blitt bitt av Golf-basillen. Vil nå ha min egen:P Kjører gjerne en time for å kjøpe bil så lenge jeg har sett den på bilde først og vet nok om eventuelle defekter til at jeg fortsatt har lyst til å kjøpe den. Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dyvlin Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Morn Je ska selge bilen min.. Ska bli kvitt den.. vis vi kommer til enighet på pris..så er den solgt til deg. Legg mei til på msn, Hc87_2@hotmail.com. så kan vi snakke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Jeg holder til på Jessheim, og har blitt bitt av Golf-basillen. Vil nå ha min egen:P Kjører gjerne en time for å kjøpe bil så lenge jeg har sett den på bilde først og vet nok om eventuelle defekter til at jeg fortsatt har lyst til å kjøpe den. Bor på Hamar, og har en til salgs her! Ta kontakt på denne mailen hvis intr :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 da var bilen i hus, egen tråd kommer:) Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg