CorraDon Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 D1GP på Silverstone, 17-18. juni. Noen her som har tenkt seg dit? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 vurderer sterkt å ta en tur.. Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Ja, er ikke dumt det!;) Bestilt billetter og alt allerede jeg... Bør visst være tidlig ute etter hotel, var fullt flere steder... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ton Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Oj. Det er jo ikke lenge til i det hele tatt! Enda så godt jeg visste det, ble jeg likevel overraska! Får nesten sette planen min i live da, å få bestilt biletter og hotell.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 :cool: hva kostet billetter? må oppleve dette en gang.. http://www.silverstone-circuit.co.uk/html/ra_d1gp.php fant etter litt søking... hvor ligger banen i england? :driving Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Jeg betalte 30£ per pers for weekendpass. Ligger ca midt i england, litt vest;) Hehe... Ikke langt å kjøre fra f. eks. stansted eller northampton. Vi har leid bil der borte, ble en tusenlapp for 4 dager, så det er ikke dumt... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Akkurat kommet hjem og må si det har vært kjempemorro! Har masse bilder og film, og regner disse vil være ute på mediaforumet i morgen ettermiddag! Mer info om turen kommer;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg