m4gnus Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Starta på denne i dag. Interiør og mesteparten av dekalene gjenstår... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Kommet noe lengre på denne toonen da Magnus? edit: blir litt rart med japanflagg som bakgrunn bak en tsjekker :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Kommet noe lengre på denne toonen da Magnus? edit: blir litt rart med japanflagg som bakgrunn bal en tsjekker :D Er det ett japanflagg? Korrigér meg hvis jeg tar feil, men er ikke Japans flagg hvitt med én, stor rød sirkel i? Fin mod! :) Hva skjer med bumping av gammel tråd? :P Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Er det ett japanflagg? Korrigér meg hvis jeg tar feil, men er ikke Japans flagg hvitt med én, stor rød sirkel i? Fin mod! :) Hva skjer med bumping av gammel tråd? :P Kamikase flagg mener jeg :) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Er forsåvidt ikke bumping da, mer oppfølging:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Spiller vel ingen rolle hva dere kaller mitt svar i tråden for? Spiller vel ingen rolle hva slags spesifikt type flagg det er? (http://www.google.com er et meget bra tips for de som lurer) Gjør Bilforumet.net 0.001% bedre og hold dere ontopic... *sukk* Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 det er det japanske marine flagget om noen lurer (dvs det brukes bare av den japanske marinen på havet.. ) vanlig med forsjellige flagg på land og vann noenganger bare navnet på det som er forsjellig .. eks det britiske flagget heter Union Flag, men på havet heter den Union Jack selv om de er identiske Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Nei jeg la dette prosjektet dødt, da jeg ble lei av det og det var null respons. Enig i at flagget ikke akkurat passer inn med temaet på bildet, men syntes det så litt kult ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zyras Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 jeg syns den var kul jeg ;) Siter bli medlem av PhotoChop Norge nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Synes den toonen var kul jeg og, kunne ikke tenke deg å lage en av en rally Octavia? ;) :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg