Gå til innhold

Selges: Pioneer AVR 5700DVD

Ranger emnet


Mannie

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Altså, hvor ... går det ann å bli?

 

En ny bruker med to innlegg har kommet på forumet, lagt inn to innlegg, og selger akkurat f-ings det samme som hele norges elskede Luke82. Det er greit at folk blir svindlet, men det er måte på hvor lett det skal være å svindle her i verden!

 

Mannie er i alle fall mistenkt av MEG.

Mvh Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor trekke tilbake budet? står jo ingenting om at du må forskuddsbetale.. og selv om vedkommende selger samme som luke82, så trenger det ikke å være han.. og forresten, så ble dette innlegget lagt inn 1.mai, og da var brukeren til luke82 aktiv enda.. så kan være at dette er en som ikke kødder.. og om du blir svindlet av en som bor på verdal, så er det 1,5 mil unna meg..

 

Trenger ikke å ta det for gitt at dette er luke82 hvertfall..

 

Man må jo begynne en plass, så det at mannie har bare 2 innlegg har egentlig ingenting å si..

Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer)

Volvo 740 TIC - 87 Modell

WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvor ... går det ann å bli?

 

En ny bruker med to innlegg har kommet på forumet, lagt inn to innlegg, og selger akkurat f-ings det samme som hele norges elskede Luke82. Det er greit at folk blir svindlet, men det er måte på hvor lett det skal være å svindle her i verden!

 

Mannie er i alle fall mistenkt av MEG.

 

 

Han trengte vel mere penger enn luke da;) Derfor den "høye" prisen!'

 

neida, skal ikke anklage noen jeg, men faen det er lov å være kritisk i disse dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår