Rallye Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Kan ikke du sende meg en mail om pris sa fort du får den da? georg@gundersenautoparts.com fikser det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 er intresert i bilen!!! det er ikke skilter på den? event kan man få skilter? hvordan bur er det i den? Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g40T Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Jeg er int i girkassa, send meg en pm m nr ditt og hva du hadde tenkt i pris??? Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Passat Projekt Bora http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 hva ligger høyeste bud på motor på nå? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 1000 kr for starmag felgane ? uten dekk Fått meg nytt nick.. så ikke den postinga før nå i senere tid, felgene er solgt for 2000kr uten dekk. Da gjenstår kun de ATS felgene, Og de andre som det kun er 2x av hver Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 er intresert i bilen!!! det er ikke skilter på den? event kan man få skilter? hvordan bur er det i den? Den g40 får en aldri skilter på, er tatt inn som løpsbil (eldre regler) ikke momset eller betalte avgifter for. Det står helsveiset bur i den, det følger derfor karrosereiet, til bruk på evt bane. gidde ikke kappe det ut for å si det sånn. Plexi rutene følger også bilen.. Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 hva ligger høyeste bud på motor på nå? Som jeg skrev på PM til deg men legger det ut her tilfellet noen andre lurer også, høyeste bud pr i dag er 6000kr Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Det er fortsatt endel deler igjenn.. alle deler og biler er i hus nå.. Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 fortsatt endel deler igjenn, lurer helst på bilen. ingen som vill ha et spesial saloon prosjekt, ellers går det i knuseren når jeg har plukket den.. Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Pris på buret? Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Bud, vet ikke hvordan det er å få det ut mener det er sveiset. men kan jo kappe det så kan du evt bare sveise det igjenn bud? Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg