Gjone Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Hei! Slang inn en tråd om brokobling i går, og folk anbefalte meg ikke å kjøpe den forsterkeren jeg tenkte på. Er det noen her som kan foreslå en basspakke til meg, ellementene må være ferdig bygd i kasse. Samtidig vil jeg spørre; jeg innbiller meg at jeg må ha en dobbel kasse, er det nødvendig? Tenker meg en pakke til rundt 3000. Er det mulig å få noe til det? Alle svar motas med Takk Hilsen Erik Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 jeg har en basskasse med plass til 2 stk 12". den er ferdigtrekt i svart filt. den kan du få for 1000.- og da har du mulighet for å kjøpe 2 stk 12" for 2000.-... 97527116 http://i39.photobucket.com/albums/e200/tufte2/basskasse.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Om du kun har 3000,- ville jeg nok kjøpt brukt ja. Eventuelt oppgradert litt etterhvert som du har råd. Dobbel kasse er ikke noe must, men det KAN være ok om du vil være "på den sikre siden". Lydmessig er det minimal, om noen, forskjell. Frekvenser under 60-80 hz er uansett for det meste nedmikset til mono :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg