Ju1ced Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Er den blå eller lilla? eller er det ekko perlemor lignans? Er både blå og lilla, ein slags effektlakk, perlemor om du vil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ju1ced Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Kenneth sin bil jo.... Han ikke sett bilen i år, men den var jo bra i fjord. Skulle ikke han bygge om eksosen? Han kjøpte jo ovale enderør på Essen da Appen sin bil detta ja, d me enderøret har ikkje eg høyrt noke om, men kommer sikkert etter kvart d da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Kunne du ha skaffa Farge kode? :eek: Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ju1ced Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Fant eit bilde med fronten dn hadde før..... Skal spørra etter farge koden iløpet av uka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toffo Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Fant eit bilde med fronten dn hadde før..... Skal spørra etter farge koden iløpet av uka. Hva er prisen på di bilene da? Hal lissom aldrig giddi kikka på di?:.. :) Siter #(s)Golf 2 1.6 - (Full styling, rosa lakk, ku-Int:) #(s)Golf 4 - (Helt original, blå) #(s)Opel kadett 2,0 GSi cab (Delvis stylet,og delvis rigget for sas flygning:) #Opel corsa 1,3Gt - (Denne går og går:) #Golf 3 2,0 GTi 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Rundt 220 0000, så får du noen fine! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toffo Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Rundt 220 0000, så får du noen fine! Haha, men marius da. det suns jeg var å gå litt vel langt! Fiine kan ejg vel ikke akkurat si jeg suns di er.. Litt for bollete for meg! Første modell kom i -99?? Jaja:) Siter #(s)Golf 2 1.6 - (Full styling, rosa lakk, ku-Int:) #(s)Golf 4 - (Helt original, blå) #(s)Opel kadett 2,0 GSi cab (Delvis stylet,og delvis rigget for sas flygning:) #Opel corsa 1,3Gt - (Denne går og går:) #Golf 3 2,0 GTi 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Haha, men marius da. det suns jeg var å gå litt vel langt! Fiine kan ejg vel ikke akkurat si jeg suns di er.. Litt for bollete for meg! Første modell kom i -99?? Jaja:) ja, men du syns ikke den handle vogna du hadde før var litt bollete da?;) hehe Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 er vel kanskje nok OT nå Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg