Ole-Idole Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Hello bil-folk ! Jeg trenger linker til nettsteder som har "clean" styling-kits Takk for hjelpa så langt :-) Siter <|> Honda Civic <|> <|> IS power <|> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civicMATS Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 powerzone.no maxam-tunnign.com/catalog dsbildeler.no czt.no tuning.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Idole Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Thanx CivicMATS Siter <|> Honda Civic <|> <|> IS power <|> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k_flaathe Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 test Siter *97 Mod Civic HB* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Idole Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 test test ja :-) Funka fint det.. bare å starte å poste i forumet :D Siter <|> Honda Civic <|> <|> IS power <|> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Idole Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hvem leverer det beste "clean" styling-kit`t ?! Jeg finner mye styling, men vil ikke at bilen skal se ut som et romskip :P Jeg vil ha clean styling. Noen som har noen tips, eller egen erfaring ?! Siter <|> Honda Civic <|> <|> IS power <|> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|teeBoY| Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 ms design, erebuni leppekit. div. stash fra jdmshit.com Siter - Honda Crx 1989 modell 1,8l:D X biler: -Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogbrott Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 sett på front-og bakleppe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Idole Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Skogbrott: Type lepper da ? ( merke osv ) Siter <|> Honda Civic <|> <|> IS power <|> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Idole Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Noen andre som har tips til styling, vil ha clean look, ikke no romskip sak.. Merke url type bilde lyd.. alt :P Gimme a hint. Siter <|> Honda Civic <|> <|> IS power <|> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Til civic EK så er jeg kjempefan av hvordan C-West og BuddyClub2 stylingen ser ut. http://www.buddyclub2.com/bodykits/Honda/9698civic/3dr/index.htm http://www.c-westusa.com/aero/ek9.asp Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skatedood Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Jeg ville kjøpt Type-R deler.. dette er "orginale" dtylingdeler til civic:) små skjørt og rå grill:) blir ikke et romskip av Type-R deler:D Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg