Plastelina Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Hei Søker pene/gode deler til en 83 GTI restaurering - eventuelt takknemlig for tips om butikker på Internett som kan hjelpe. Jeg har funnet noen av delene i UK butikker som ikke eksporterer. Finnes det tips for hvordan man håndterer slike butikker. Eller bedre - kjenner man til UK butikker (eller andre) som eksporterer og som har noen av delene jeg trenger?? Jeg trenger: Skjermlist (helst sort) til høyre forskjerm med klips. Bensintanklokk m/nøkkel - enten standard GTI tanklokk eller mer Audi TT stil (NB - som ikke krever sveising). Har kommet over Sparco, men finner kun denne i UK butikker som ikke eksporterer. Armourplates til dørhåndtak - igjen finner jeg kun butikker i UK som ikke ekpsorterer. Varmgangsregulator (Audi 5 syl injection) som fungerer som den skal. Gjerne fra en 77 modell. Sideblinklys original med gode pakninger - må være som nye. Viskerarm bakrute - må ikke nødvendigvis være pen. Soltak i mørkt glass - helt enkel 80-talls stil. Deler må kunne sendes da jeg bor i Nordland. Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Tips, legg denne i salgsforum før den kan bli slettet.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Vi har mye av delene på Vaerste.... ellers er det volkswarenhaus som gjelder ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Armourplates til dørhåndtak - igjen finner jeg kun butikker i UK som ikke ekpsorterer. Har desse liggende, nye i forpakning. tlf 90206098 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 viskerarm og blinklys har jeg liggende.. Send meg en pm. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg