Aleksand3r Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Så denne DVD spilleren med skjerm, er den bra??? jævelig billig da ---> http://camtech.no/product_info.php?cPath=3_47&products_id=486 Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Tja, her som ellers får du det du betaler for, kvalitet er et subjektivt begrep, men jeg ville ikke hatt den. "Taiwan DVD loading". Minner meg om den tida jeg kjøpte mitt første skateboard. Et "Taiwanbrett", hehe :D Det holdt ikke lenge det heller, knekte skiten da jeg skulle grinde og bomma litt på gelenderet... Det var tider det hehe :P Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Vel, når merket er JVJ, noe jeg anser som kopi av JVS, så er det jo ikke tvil om at dette er jalla vare, men er du heldig, så varer den en stund. Ser du på en spiller med samme egenskapene i fra Pioneer eller Clarion f.eks, så ligger den billigste på 10 høvdinger. Så da får du selv trekke konklusjonen om du vil betale en tusing i overprising for Clarion eller Pioneer, eller om du skal slippe billig unna, og få kvalitet deretter.. Mitt tips, merkevare.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Tror jeg går for denne --> http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1362 er litt mer kvalitet Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Thats the spirit! Svir dog litt i lommeboka! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg