Glefs Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Selger et brukt senkesett. Disse har stått på en Golf 2 GTI. <- 500kr,- Selger frontgrill med 2 ekstra lykter. <- 1000kr,- Baklykter 2 par. (kan selvfølgelig kjøpe et og et par) <- 250kr,-/paret. Ring meg gjerne på tlf: 916 26 593 om du skulle ha spørsmål ang. disse delene, evt. diskutere pris. Kan kun nåes på Tlf mellom kl. 13 - 19. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaggardHero Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Senkesettet, er det med fjører å støtdempere? eller bare fjører? kan det puttes på en 1.8 ikke GTI? Siter Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på! -83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet) -84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak) -83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glefs Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Hei HaggardHero. Ja, jeg vil tro det er fullt mulig å sette det på en Golf. Så lenge det er en Golf 2. For de har stått på en Golf 2 GTI, 1.8L. Det er kun fjørene jeg selger. + monteringsveiledning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg