Tosse Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Jeg har et problem med dashbordet til min Honda Civic 97 mod 1,4 is. Problemet er følgende: Kontrollysene: funker (de smålampene som tennes når du skrur om svitsen) Speedometer-,turteller- og bensin og varmemålerlyset fungerer ikke. Alle målere fungerer. Jeg har skiftet ut alle pærer og sjekket ut sikringer, men fungerer ikke. Det er absolutt ingen lys whatsoever. Noen som har en ide om hva det kan være? Siter Tosse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tosse Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Noen som har noen ideer? Siter Tosse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 http://www.club-honda.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tosse Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Etter litt om og men har jeg og en kompis kommet fram til å det må være et relee som har takket for seg. Vi må bare måle for å være helt sikker Siter Tosse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Idole Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Får håpe det er så lett som et relee :> Lykke til Siter <|> Honda Civic <|> <|> IS power <|> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg