Hansien Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 org: modd: hva syns.. en av mine første så ikke vær slem :P R&C -nvmind Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 org: modd: hva syns.. en av mine første så ikke vær slem :P R&C -nvmind bra den. kanskje ''litt'' mere skygge på toppen av dekket, men ellers bra :p Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Senking, sote vinduer og "sote" felger og lykte glass..? Vær litt kreativ ;) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Enig i begge som har skrevet her, men til første å være var det bra! :) Men den fargen ble veldig stilig synes jeg, hvordan har du gjort det...? Bare lagt på lilla i eget lag og "legg over/overlay" eller gjort det mer gjennomsiktig? Felgene har du bare "sotet", right...? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Tøff modd til og være den første :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg