Coltern Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Som sagt sliter med støy, i det ene øyeblikket kan det være fritt for støy, så hører jeg litt knittring i høyttalerne også kommer det en helvettes dynamostøy! Hva kan det være? må være dårlig kontakt et sted, men hvor? :) Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 hørtes veldig ut som dårlig kontakt til jording! Dette er den mest vanlige feilen til støy i anlegget. det kan også være at børstene på dynamoen er litt slitte... Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Har meget god jording på forsterkere å batterier! Men skal sjekke åssen jordinga til spilleren sitter! :) Børstene ja, har ikke tenkt på det enda. Får gjøre det etterhvert :) Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Hvor får jeg tak i børster? Denne susingen blir bare værre og værre :( høyere å høyere så ligger vel der? Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Dette er jo en klassiker.. Skuldes ofte av dårlig jording, men som pondus sier, så er det mulighet for at børstene er slitte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Hvor får jeg tak i børster? Denne susingen blir bare værre og værre :( høyere å høyere så ligger vel der? Alle plasser de selger bildeler, vel og merke om du har en bosch dynamo. Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Kan ikke skjønner hvor jeg har dårlig jording, batteriet å forsterkere en jorda til samma punkt. Der er det slipt ned til metall og var ikke noe susing før! :) Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg