bopedal Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Hei, jeg ser etter et anlegg som har bluetooth og inngang for minnekort til en anstendig pris. Dette anlegget http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1512&PHPSESSID=be009564a93e3f8003e67cc385707c41 er det eneste jeg har funnet som oppfyller ovennevnte krav. Er det noen som har kjennskap til dette med tanke på bygge- og lydkvalitet? Kan jeg spille mp3 fra mobilen over bt til anlegget? Forslag til andre anlegg mottas med takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bopedal Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Ikke mange der ute som kjente til det anlegget...? Kan seff snakke med butikken, men de forteller meg jo stort sett det de tror jeg vil høre... mulig jeg bestiller på postordre så kan jeg teste d ut par uker og se selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c00p Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 jeg tror du kan spille av mp3 fra mobilen vis du har usb-kabel til den, men vil ikke banne på det. det funker mest sannsynlig ikke med BT, siden det er beregnet for HandsFree Siter - Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges - (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod - (X) MB 300E 88 mod - (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod - (X) VW golf 1.6 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Ser jo ut som et relativt seriøst firma sånn ved første øyekast da. Bra dame på bildet og greier :P (Svak for vakre kvinner kanskje?) Anyway... får litt Pioneer-følelse når jeg ser på den spilleren, vet ikke hvorfor. Men pen er den! Vet ikke noe spesielt om spesifikasjoner, så jeg ville nok heller lagt pengene i en annen spiller som jeg hadde vært mer sikker på kvaliteten og lyden :) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c00p Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Jeg har handlet flere ganger fra bilradiospesialisten, og er meget fornøyd med dem. Siter - Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges - (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod - (X) MB 300E 88 mod - (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod - (X) VW golf 1.6 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Jeg har handlet flere ganger fra bilradiospesialisten, og er meget fornøyd med dem. Var kanskje ikke klar nok på det punktet... mente Spiller-merket. BRS har jeg aldri handlet av så der vet jeg ingenting :) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Firmaet er bra, spillern er vel å gamble litt . De fleste av disse ukjente spillerne er av tvilsom kvalitet . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bopedal Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 takker for mange bra svar! Ser ut som spilleren er gått ut av sortimentet før jeg fikk fingeren ut, så da slapp jeg å ta det valget...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg