Mk2-16v Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Rabbit Gti seter til salgs, gi bud. Setene er i god stand men førersetet har slitasje på sidestøttet. Passasjersetet mangler justeringshjul men det finner man jo hos høggeren. (mulig jeg har et slikt hjul liggende et eller annet sted) ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Jacobsen Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 hva er pris på setene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Tja si det..... Vet ikke helt hvor mye slike seter går for men kom med et bud så skal vi nok bli enige. ;) Jeg har ikke tenkt å bli rik på dem for å si det sånn.... :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Jacobsen Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 vet ikke hva dette er verdt.. så 500kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 vet ikke hva dette er verdt.. så 500kr Høres greit ut det. Sender deg en pm i morgen jeg... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Har du disse enda? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Apropos.. Ikke for å ødelegge tråden din, men jeg fant en golf 1 gti på høggern her med omp tårnstag foran/bak. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Har du disse enda? Ja, de er fortsatt til salgs ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaggardHero Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Apropos.. Ikke for å ødelegge tråden din' date=' men jeg fant en golf 1 gti på høggern her med omp tårnstag foran/bak.[/quote'] hvem høgger, og hva skal du ha for å dra dit, hente det og sende det til meg? ;) Siter Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på! -83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet) -84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak) -83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Glåmos bilopphuggeri :) Skal ha og skal ha.. Bensinpenger/porto. Sku gjort det gratis, men hakke råd :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg