Viper9 Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Hei Jeg har en Audi Coupe av type 89, og har akkurat skaffa en Sony CDX-M7850 cd spiller, etter som den gamle alpinen ikke ville ta brente cd'er... men er det noen som har noen som helst peil på åssen jeg skal koble det?? jeg prøvde å koble det som den forrige eiern har gjort men det funker ikke, i tilegg så har klokka i dashbordet og begge lysa i taket sluttet å funke også står a/c alltid på når jeg starter uansett om jeg har slått den av eller på tidligere...... noen ledninger som er løse kanskje? :hvaskjera mvh Robin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Hei Jeg har en Audi Coupe av type 89, og har akkurat skaffa en Sony CDX-M7850 cd spiller, etter som den gamle alpinen ikke ville ta brente cd'er... men er det noen som har noen som helst peil på åssen jeg skal koble det?? jeg prøvde å koble det som den forrige eiern har gjort men det funker ikke, i tilegg så har klokka i dashbordet og begge lysa i taket sluttet å funke også står a/c alltid på når jeg starter uansett om jeg har slått den av eller på tidligere...... noen ledninger som er løse kanskje? :hvaskjera mvh Robin evt så har det gått en sikring.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viper9 Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 oki, men litt rart at det betydde at lyse i taket og sånt gikk da, trodde ikke det var samme krets men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 er ofte det faktisk. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viper9 Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 ok digg, at du viste det da :D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 er en blå/rød ledning,denne mener jeg er konstant +,så er vell brun jord. ta og mål med ett multimeter,trenger du tenningspenning må du legge opp dette selv Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viper9 Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 fy faen Zetec!, du er helten min :D det fixxxa seg :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viper9 Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 er en blå/rød ledning,denne mener jeg er konstant +,så er vell brun jord. ta og mål med ett multimeter,trenger du tenningspenning må du legge opp dette selv takk for tipset :), forreste... syntes at de ledningene du snakker om virker litt tynne, men de trenger kanskje ikke være større? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Har du puttet i sokkelen inn i den nye cdspilleren? Ikke brukt den som fulgte med? Jeg vet i hvertfall at Sony og Pioneer sin sokkel passer overrens, men kablene er på feil pinne. Dette kan føre til kortslutning. Er det hobbymekk, altså loddinger eller sukkerbiter? Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Ok leste nå at du har fikset det. Sorry Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg