KinG^KaoZ Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Synes De "badlook" listene på R34`n ødela endel... Helt grusomt spør du meg! Ellers var det mye fint å se på :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 noen som vet prisen på den R-34 GT-R? Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 noen som vet prisen på den R-34 GT-R? Vil ikke si hvor mye de betalte, men det var mye ;) Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Fett! Kommer de med de på lånke til helga da? da blir det BILDER :D De var der med R-34 i fjor, men siden det er bare prøve skilter på den fikk de ikke kjøre så da dro de igjen. Jeg møtte bilen på vei til Lånke i fjor da de kjøre fra banen. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg