avantgarde Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Prøve ett oljeskift på girkasse og smøre opp overføringene? Manuelle kasser skal også ha oljeskift på hver 60' km Jeg tviler på om karene her gidder bytte olje (syntetisk) på girkassene. Syntetisk girolje og smurte overføringer er gode greier. Høres ut som de fleste har 190E med vanlig 4-trinns manuell kasse. I tillegg til vanlig 5-trinns og automat, finnes det en sportskasse (5-tr. manuell). Denne har jeg prøvd i 300E, og det fungerete fint! Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Høres ut som de fleste har 190E med vanlig 4-trinns manuell kasse. I tillegg til vanlig 5-trinns og automat, finnes det en sportskasse (5-tr. manuell). Denne har jeg prøvd i 300E, og det fungerete fint! Tenker du på getragkassa? Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg