708 Racing Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Hører rykter om en nyoppstartet stylingbutikk i Trondheim. Noen her som vet om det stemmer? Hva heter den? WEB? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Hmm, denne har jeg ikke hørt noe om, vet du hvor de holder til? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Nei, gjør ikke det. Noen som sa de het noe med to bokstaver og styling eller noe sånt til slutt. Ville bare avlive ryktene om dette ikke stemmer... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-madeira- Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Kan det være GT Service? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Har de noen webside da? fant ikke noe i et raskt søk på kvasir... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-madeira- Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Tja, de skal vel egentlig ha det, men jeg er ikke sikker på hva den er.. Men når jeg tenker meg om, så tror jeg ikke de driver med så mye styling.. enda. Er vel mest stereo, tror jeg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg