Tommelom Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Hei! Er det noen som vet hvor man får tak i hvite blinkere til en Galant. 98-mod. Foran og på siden. Jeg tenkte på andre steder enn hos Mitsubishi, for det er litt dyrt... Takker for svar! Siter 1990 Ford Sierra 2.0 DOHC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Hvite blinklys på siden kan du få kjøpt hos http://www.performancelights.co.uk, men med frakt så tror jeg jeg betalte litt over 300 kroner, mens Motor Forum tar 210 eller noe deromkring for de. Blinklys til å ha foran får du blant annet på Ebay såvidt jeg vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommelom Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 okey, takk! Siter 1990 Ford Sierra 2.0 DOHC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg