Xenon Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Tar gjerne noen kommentarer på disse dekka. Har bestilt meg et sett, men leverandøren hadde litt lang lev. tid, så jeg lurte på om det er noe annet som er verdt å sette på i stedet. -Kenneth Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Originally posted by Xenon Tar gjerne noen kommentarer på disse dekka. Har bestilt meg et sett, men leverandøren hadde litt lang lev. tid, så jeg lurte på om det er noe annet som er verdt å sette på i stedet. -Kenneth Jeg kjører S03 PP nå, og er fornøyd. Har kjørt bane både regn og tørt, og ble spesielt imponert på våtgrepet. Slitasjen er vel sånn midt på treet etter det jeg kan vurdere. Når det gjelder tørt er det bra det og, men det forrige dekksettet mitt i år var RE540S, og der har det ingenting å stille opp med. (Naturligvis) Hvor kjøper du fra? Ring til Johs Bjerke, de er veldig billige, og hadde mine dekk på lager hvertfall. (225-40/18) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Juni 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Takk for svar :) Godt å høre det med våtgrepet, for det har jeg ikke sett noen svar på tidligere. Jeg bestiller dekk og felger igjennom en jeg kjenner. Tror det blir kjøpt fra bilprodukter.no Får bra priser der. De snakket om at dekka kanskje kom i dag....får håpe det. Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Har prøvd mye rart av dekk de siste tre år, og er veldig fornøyd med S03ene mine. Kjører forøvrig med samme oppsett som Eirik. Har nå 4 banedager og ca 6000 km på dem, i 225-40-18 dim. Ikke halvslitte enda. Synes dem er støysvake, sporer lite og har relativt bra bitt. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg