le0n Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Som topicen sier:) Sjekker for en kollega som skal kjøpe seg, men han eller jeg kjenner ingen med erfaring med denne bil og motor. Er snakk om 1999-2001 modeller. Hvordan er bilen, og hvordan er motoren? Kvalitet? Selv har jeg lyst på 320 Ci, noen med erfaringer her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 bump** Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 turbo Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 jeg syntes det er en bra bil.. bruker lite diesel!! luftmassemåler som ryker er ikke uvanlig.. og bærekuler..!! Siter toyota 4Runner 36" KE70 m/bmw turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrix Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Jeg kjøpte en 320CI for et par uker siden, og så langt er jeg strålende fornøyd. Den går som "en kule" og er drit fin og se på. Synes coupe er mye finere å se på enn sedan. Siter 92' BMW 320i Coupé E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Jeg kjøpte en 320CI for et par uker siden, og så langt er jeg strålende fornøyd. Den går som "en kule" og er drit fin og se på. Synes coupe er mye finere å se på enn sedan. Enig der:) Heter den "gamle" typen CI og? Trodde det var IS jeg, vennligst rett meg?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Er kun 318is som heter is her på berget. I USA deimot het alle E36 Coupeene IS. E36 coupe heter ikke ci, men noen eiere velger å kalle dem det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg