RoKkY Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 har i det siste hatt en fin dunke/riste lyd i bilen min.. har prøvd å lokalisere lyden en stund men nå i stad fant jeg ut av at lyden blei borte idet jeg tok inn clutch'en!? hva kan det være? er en Bmw 325i e30 86mod.. lyden er bare der nå bilen står på tomgang.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Girkassa di kanskje? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas! Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Ja kan jo være noe med gearkassa. clutchen. Trøstelageret. det er en slags "dårlig" lyd da det byner å bli slitt, men forsvinner når man trykker inn clutchen. Siter 2000 Ford Mondeo ST200 19-- MB 190 2000 Suzuki GSX-600R Allstar Corona X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoKkY Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Ja kan jo være noe med gearkassa. clutchen. Trøstelageret. det er en slags "dårlig" lyd da det byner å bli slitt, men forsvinner når man trykker inn clutchen. kan ikke være noe annet enn trøstelageret. for hadde det vært noe med trykkplata f.eks så hadde lyden vært der hele tiden. men den lyden her forsvinner jo når jeg tar inn clutchen. men er jo ikke så all verdens mye jobb å bytte det trøstelageret.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 kan ikke være noe annet enn trøstelageret. for hadde det vært noe med trykkplata f.eks så hadde lyden vært der hele tiden. men den lyden her forsvinner jo når jeg tar inn clutchen. men er jo ikke så all verdens mye jobb å bytte det trøstelageret.. Er samme jobben som å bytte clutch. og har man først nede girkassa så bytter man selvfølgelig komplett clutch i samme slengen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoKkY Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Er samme jobben som å bytte clutch. og har man først nede girkassa så bytter man selvfølgelig komplett clutch i samme slengen var planen det ja.. er jo ikke så dyrt for en clutch så.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg