clone baby Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Vurderer og selge min kjære jetta c cupe fra 1983. Bilen har kjørt 74 000km, og er stort sett ganske orginal og er ett strøkent eksemplar. På bilen er det montert høydejusterbart Supersport Gewinde (coilovers) og EBC Turbo grove borret og slisset samt ventilerte skiver forrand med golf2 calippere. Motor er en 1.5L bensiner med 4trinns kasse. Bilen triller på orginale stålisser med sjeldne cromlokk i senter. Bilen er godkjent til langt over neste år og går fint, bruker værken olje eller bensin. Eneste sure med bilens lakk er att den ene venstre skjermen er lakkert opp igjen i en hvitfarge som ikke står i stil til orginalen, men merkes kun med det gløtte øye :) Bilen selges for 15 000kr og årsavgiften er betalt. Kan selge med 6stk BBS rs felger som jeg hadde tenkt og pusse opp, men kan følge med bilen for 19 000kr. Er det noen spørsmål så send sms eller ring på 98402535 fra kl 08.00-01.00. Felgene på bildet er ikke de felgene jeg skal selge med, de er nokk ikke mine. men her er en post av de, hvor jeg kjøpte de ifra http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107025&highlight=BBS+RS Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Har du bilde av bilen med stålisser med chromelokk ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 står bilen i bergen? Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 denne til salgs IGJEN ja :) denne så jeg på våler i fjord å bilen er steik tøff! enda tøffere i virkeligheten. da hadde den riktignokk pene bbs felger men det er jo bare å pusse opp de du har så blir jo bilen like rå igjen! hadde jeg ikke hatt formange biler og kone som begynner å bli lei av de skulle jeg kjøpt den! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_laura_ Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy faen for en deiiiiiiiiiiiiiiiiiiliiiiiiiiii bil:) steike helvete den vil e ha:) hehe.. må bare få penga for golfen e solgte... er den enda til salgs????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Skulle ikke du til Trondheim da? Kom innom så spanderer jeg flybillett hjem igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Er bilen fortsatt til salgs? Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Er bilen fortsatt til salgs? Fikk beskjed forrige helg at denne var solgt hvertfall Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 pokker... :( Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Den har nok havnet i mine hender den nå ja. :cool: Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg