Omegamannen Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 nye dekk ,ubrukte dekk, ønskes kjøpt min far skal ha nye lisser på bilen. gjerne i akerhus eller østfold. betaler bra.fattern sin lommebok :) dekka skal på en bmw 323cia.01- Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 bump Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 bump Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 siden du betaler bra osv så hvorfor ikke http://www.sharif.no ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 siden du betaler bra osv så hvorfor ikke http://www.sharif.no ? Du.for det første hvis noen har liggende noen nye 16 tum dekk sommer,med riktigt dim.så er det fort gjort.og er jo såklart ute etter en bra pris.men betaler bra mener jeg at er ikke så opptatt av og prute,og hos sharif har jeg dårlig erfaring med at de er alltid er opptatt osv. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 jeg hadde tengt å selge mine.. (svært) lite brukte dekk. kun kjørt 20-30mil med de. er vell 55 profil tror jeg Han kan tilogmed få de på noen borbet felger om han vil... Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 okey han har orginale felg ,men pris på dekk og pris på dekk og felg. og hvordan type dekk og pris.og gjerne et bilde av spora i dekka. og når dekka er laget.jeg har vært med på og kjøpe deg dekk før jeg og han som skulle selge de sa de var kjørt 1 sesong.så var de nesten blankslitt Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Dekka ser så godt som nye ut. var vell laget i fjord. da de (nesten) bare har vert kjørt bittelitt på snø. Bilde kommer i morgen. dette er da borbet a felger som er 7.5x16 med 225 dekk... Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 ja kast ut bilde av felga og dekk (dekk spesielt) fattern skulle bare ha dekk. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Han ville ikke ha med felg altså? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 nei han har alt alu.han liker ting orginalt.men dekka må jeg se på bilde.mål gjerne hvor mm det er igjen osv dekka må være kliss nye i gummi se sån ut osv. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Men da tror jeg ikke det vblir noe pga jeg har kjøper på dekkene, men gidder ikke å sitte igjen med borbet felgene!! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg