505v6 Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Vurderer å prøve meg med et par gromme 8 tommere å montere foran på hver side i stedet for 2 10 el 12 tommere i bagasjen...det er i en sedan så lurer på om ikke lyden blir litt bedre med montering i front??? Hva mener dere?? 2 x i hver si kasse RFD2208 heter de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Har du plass forand, så vil jeg mene att det kan være det mest optimale lydmessig. Siden lyd bør komme forfra. Se hjemme, du plaserer ikke høyttalera langt bak deg. (bortsett fra bakhøyttalere i THX systemer) Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 de trenger bare 8-9liter...skulle gå fint... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 ...skal leke meg litt med glassfiber....hihi!!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 de trenger bare 8-9liter...skulle gå fint... 10L kasse i eks dørene skulle gå greit, men hva med dybden, for disse bygger jo ganske mye. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 skal støpe kasse forran døra...disse bygger 12-13 cm tror jeg...blir ikkeno støtte for venstre beinet...kjører tomat...hehe...men det spiller jo ingen trille...:) håper jeg slipper å modde døra!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 skal støpe kasse forran døra...disse bygger 12-13 cm tror jeg...blir ikkeno støtte for venstre beinet...kjører tomat...hehe...men det spiller jo ingen trille...:) håper jeg slipper å modde døra!!! :) Jeg ønsker deg lykke til og gleder meg til å se hvordan dette tar i vei.. Jeg har selv hatt og konkurrert med 2 stk RFD 2208 i dørene på bilen.. dog som midbass.. Det kan bli tøft men det må seriøst dempes i dørene og rundt om.. Vibrasjonene drar seg bakover i bilen og har du ikke dempet godt så vil det høres ut som at du har bassene bak i bilen. De trenger også godt med effekt.. jeg kjørte med rett over 1000W rms RF watt på de som midbass :-) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 tanken var, som sagt, å støpe kasse forran døra, siden det blir for mye modifiseringer for å få plass i døra!! De blir kanskje brukt som midbass etterhvert...får sjå hvor fornøyd jeg blir..:) trenger flere forsterkere ja...har 4xRF competition power forsterkere app.; 2x 50m og 2x 50x2(alle 1ohm stabile)...tanken var å bruke disse på frontsystem og finne et par 250m eller en 500m/500.2 til bass. er vel ingen som har no slik som de vil selge...de er jo legender i bilstereo-verdenen!!! :D:D JUPP!!! kjører Old School RF... Takk for tilliten!!! Skal gjøres skikkelig dette ja!!! Og skal ta bilder etterhvert.... Kremt!! Så sant jeg får handlet inn greiene da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 bilder av gromsakene http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=6399466&reference=639/946/6_664328157.jpg&adheading=Rockford+Fosgate+4stk+Power+forsterkere 99.9% strøkne!!! Veldig godt behandlet av forrige eier!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg