Carvin Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Hei! Er ny på forumet. Spr: Skal snart gå til innkjøp av noen nye hovedlykter, tips? link? takker for alle svar! doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Hei! Er ny på forumet, men kommer nok til å lage en tråd om bilen snart. :D Spr: Skal snart gå til innkjøp av noen nye hovedlykter, tips? link? takker for alle svar! doh du kan jo ta en kikk på ebay.com ..der såg jeg de til 260dollar elr no..er ikke såå dyrt..men det er sånne angel greier..leter etter klare jeg..de er ikke så lett å oppdrive til en rimelig pris desverre:( Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carvin Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 du kan jo ta en kikk på ebay.com ..der såg jeg de til 260dollar elr no..er ikke såå dyrt..men det er sånne angel greier..leter etter klare jeg..de er ikke så lett å oppdrive til en rimelig pris desverre:( Vet ikke helt om jeg vil ha angel eyes, men fant noen hovedlykter på http://www.autospar.no --- fikk ikke fram link, men du kan sjekke selv. Under lykter --> hovedlykter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 joda, det var jeg klar over..var bare at de kostet nestn 3000:( vet noen om lysa blir merkbart bedre eller? Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg