Hello100143 Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Jeg har en haug med deler fra en '86 Honda Accord EXi 2.0 liggende. Ønsker å selge disse tingene. Noen som vil kjøpe noe, skriv i denne tråden så gir du meg adresse på PM. deleliste: El-Vindu x 4 Speil x 2 Dørpanel x 4 Masse div. interiør. Lykter. Dasjbord. Og masse annet stasj. alt orginalt og pent brukt. Bare si hva du vil ha så skal jeg sjekke det. Mvh. Hello100143 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Ingen som er int. i dette? b u m p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Flyttet hit Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 har du fremdeles karosseriet? isåfal er det rust i bagasjeromms-åpninga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viceboy Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Hei.. Jeg er ute etter en bak feste til fangeren bak. har du det?? som ikke er rusten? Jeg har ikke så veldig lyst til å kjøpe meg ny til 3000,- for no nyt Siter ============================= Tommy A, Hansen http://home.sf-nett.no/viceboy (Ikke fardig) Audi 100 2.0E ============================= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg