gaedva75 Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 pm sendt. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 pm sendt. :-) Pm sendt tilbake:tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaedva75 Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 oki doki!! pm sendt igjen... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Noe nytt her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Det jeg mente også.De lysegrønne er vel 337? Mine på 337cc er ikke så lyse i fargen.. Uansett, se på Bosch nr'et og slå det opp mot denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SVK Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 var innom volvo for å kjøpe formotstand, men der skjønte de ikke helt hva jeg skulle ha da.. hehe... noen som har no nummer på det eller no el?? slipper jeg å bruke en evighet der....!!! Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Kommer ann på om du har 2.2 eller 2.4 som mange sier. Kommer litt ann på hvorfor du ønsker dette er det bare for å spare penger tror jeg neppe du sparer mye. Men er du interesert i å få det til å virke som en utfordring er det mulig. Hvis du snakker om LH 2.2 ville jeg kikket litt på deler fra saab de har LMM og hjerner til LH 2.2 som er laget for turbo (de skal være lette å få tak i i motsettning til Volvo sine) Dessuten kan du da benytte anledningen til å monteret APC fra samme saab og få ut litt ekstra hester :-) Saabs APC gjør omtrent akkurat det samme som Volvo sitt turbo + sustem gjorde. turbo+ kobla jo ikke inn før over3000 rpm. mye bedre å chippe den og skru opp ladetrykket helt fra bunn av... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 var innom volvo for å kjøpe formotstand, men der skjønte de ikke helt hva jeg skulle ha da.. hehe... noen som har no nummer på det eller no el?? slipper jeg å bruke en evighet der....!!! Sikkert dyrt nytt? jeg kan sikkert trylle frem en da jeg skal på "deleshopping" ganske snart.om en uke eller to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 var innom volvo for å kjøpe formotstand, men der skjønte de ikke helt hva jeg skulle ha da.. hehe... noen som har no nummer på det eller no el?? slipper jeg å bruke en evighet der....!!! Förkopplingsmotstånd, delenr 3531339. koster ca 1200kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaedva75 Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 ok, denne kan kjøpes på volvo forhandler?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 får du tak i en for meg også maxis? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Har en ekstre en liggende ja,med kontakten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 kr? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg