samejon Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Har fått meg "nye" brukte felger som jeg skal sette på min toyota corolla, men senterringen på felgen er større enn senterringen på bremsetrommelen. For å finne ut hvordan ring jeg må ha i mellom så trenger jeg¨å vite hvordan felg jeg har fått tak i. Noen som kjenner igjen denne? Mener det står made in italy på innsiden. Felgen er 7x17". Eller er det noen som vet om noe sted man kan få tak i slike ringer på mål uten å vite felg produsent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 er jo bare og måle innvendig i felgen da.. så vet dem hva som passer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samejon Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Jeg var innom sharif i går og hørte. Men der sa de at de ikke kunne hjelpe meg så lenge jeg ikke hadde merket på felgen. Men er det standard mål for 15" 16" 17" osv? Hvor får man tak i disse ringene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Stikk en tur innom autogrip på alnabru...de har ringer i de fleste str. Det er bare å måle hvilken str du skal ha. Tull at han må vite hva slags felg. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samejon Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Var innom autogrip men de kunne ikke hjelpe meg desverre. Ble sendt videre til wokas men de hadde ikke 75 i ytter og 54.1 i innerring så det eneste stedet de kunne tenke seg hadde var bil produkter på skedsmokorset. Dro innom der og karen jeg møtte var en utrolig hyggelig og hjelpsom person. Han visste akkurat hva jeg var ute etter! Så hvis noen mangler en slik ring eller lignende deler til felger så kan man ta kontakt med: http://www.bilprodukter.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg