(V)wbeach Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Sliter litt med felgvalg på golf 2. Har sett lenge på 9x16 felger men lurer på om noen har bilde av golf 2 med 8x15 felg? Helst med G-60 breddere. Hvilket innpress bør brukes? Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Jeg hadde 8x15 i fjor noe som kler golf meget bra. ET 15 er vel det som ser best ut, var vel det jeg hadde. Remster har et par bilder av de eller så kan du sjekke tråden min project lowrider for bilder.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 eg har 9x16, ser veldig bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 det er 8x15 på orginalbredda golf. et 15. link til alle bilder jeg tok under prøvemonteringa ligger HER Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
(V)wbeach Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Flottings. ET15 ser jo ut til å gå bra det. Rekner med at dette oppsettet ikke bør by på så store problemer hos BT!? Kommer vel heller ann på hvor mye jeg skrur bilene ned da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 alt kommer ann på om senkesettet er godkjent og om felga er godkjent med den dekkdimmen du skal bruke på din bil Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg