chiller Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 fines 2 dimesjoner på fløyte knappen... du får kjøpt en ring som du setter i mellom ratta å navet for å forandre på den dimensjonen... Den ringen følger med de jeg selger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drittgolf Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Ingen fare om man går glipp av auksjonen: http://www.bartonharness.com/Volvo_R-Sport.html Fikk min i dag :) Den passer perfekt i et momo ratt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Fikk min i dag :) Den passer perfekt i et momo ratt lang leveringstid? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drittgolf Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 lang leveringstid? Nei, under en uke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Mer r-sport her. Riktignok i mph. 1 2 Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Hey, vurderer å hente inn noen sånn, prisen blir da 250 NOK per stykk. er det noen som vil tenke seg å kjøpe i såfall? melder meg på eg og:D men må ha med den andre ringen oxo da... bare å sende en pm når du bestiller eller har fått:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 kor langt er det over den ringen som følger med til horn knappen? tvers over? tenkte å sjå om den passer Hehe fant det ut inn på den siden 52mm og 55mm så da skal eg sjå etter :cool: Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Skal bare si ifra at nå har jeg fått de hit. Da det ikke ble noen uforutsette kostnader blir prisen 250,- per stykk hvis de hentes i oslo. Skal de sendes i posten må jeg først forhøre meg over hva posten skal ha for det. (håper på å rekke det i morgen) edit: jeg har bare henta inn få stykk, og de fleste er alt holdt av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg