buskmann Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Fått tilbud på en 1987 Opel Omega 2.0 LS. Det sitter minst 122 hk i denne ifølge selger (nytt luftfilter) og går godt. Men det er ikke servo på den. Går det greit å ratte denne rusthaugen uten servostyring? Jeg tar 65 kg i benkpress og har ganske store muskler. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Fått tilbud på en 1987 Opel Omega 2.0 LS. Det sitter minst 122 hk i denne ifølge selger (nytt luftfilter) og går godt. Men det er ikke servo på den. Går det greit å ratte denne rusthaugen uten servostyring? Jeg tar 65 kg i benkpress og har ganske store muskler. Hehe.. det går greit det!:D Men anbefaler på det sterkeste å få tak i en servo gitt!:) Det blir fort tungt å cruse i byen med 235 dekk foran! (Jeg tar jo 65 kg i penispress jo! Hah!:D) Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 jeg tar 65kg i benkpress og har ganske store muskler ???? måtte bare le litt av den.Jeg tok 100kg for 3år siden i benk og da hadde jeg ikke så store muskler :) hehe og rusthaugen???er det du kaller QraftVerket! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Selger sier det sitter 185/70 R14 på den. Det er en rusthaug ja. Men hvis den holder to vintre, så er jeg fornøyd. Da er nemlig neste EU-kontroll. Da jeg startet med å trene i benken rett etter jul, så tok jeg 50 kg. Nå tar jeg 65 kg. Når jeg ser meg i speilet, så ser jeg tydelig forskjell. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Okey vil egentligt ikke høre om hvordan du ser ut i speilet men jeg kan godt disk.omega med deg.gjør slik som fast omega gjorde med sin gammle rushaug.sett pris på en omega og redd den:) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg