thomasbe Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 det begynte med at jeg hadde mekka på bilen å tatt av minusklampen på batteriet å når den satt på var ikke den skrudd på skikkelig noe som resulterte i et dårli opplada batteri. Hørte en rasling i den ene tweeteren med suben skrudd pä men gikk av når jeg skrudde suben av. Fant ut at jeg hadde minus løs på batteriet å skrudde den på å raslingen ble borte etter jeg ladda opp batteriet. Men nå når jeg spiller litt høyt å i noen toner så skurrer tweeteren. Er den sprengt eller trenger jeg bare et gele batteri og stor dynamo? Er nye høytallere så det hadde vært no dritt. :( kondensatorne viser 13.8 på displayet,men mener di viste mer før. ellers har jeg. En rockford monoblokk kobla på en 1000 w. Rockford power sub. Å en 4 kanaler 800 watts rockford kobla på et polk momo frontsett å et 6x9 polk momo bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg