zombiedick Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Vurderer å selge bilen min til fordel for en billigere sak, har akkurat kjøpt leilighet! Bilen er gått 110 000km og jeg er andre eier. Hel og pen bil, noen merker og parkeringsbulker i lakken, uten at det har så mye å si. Bilen er påkostet ca 25 000kr siden januar, og senkesettet og effektanlegget som følger med er helt nytt og ikke montert. Ellers er dette en vannvittig artig bil, og VTi'er og VR6'er er alltid like lange i maska når de prøver segm'm Prisantydning 99 000kr/ Bud Se link for bilder og mer info: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=2180 PS. Selges uten felgene på bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Jeg vil ikke være pirkete eller noe som helst, men snuten kan alltids komme innom og kikke på forskjellige sider (det har de gjort mang en gang før) så ser de skiltnummeret ditt og et speedometer som viser hastigheter litt over det normale nivået.. Og siden det står i annonsen din kommer de vel frem til at det er du som har kjørt.. Tenkte bare jeg skulle siifra... Kan være jeg er kjempedum nå, men jah.. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Joda, er klar over det. Men det bildet er av den første 106'en jeg hadde, og bildet er tatt på autobahn i 2003 når jeg hentet den. Det står forøvrig under bildet også... Der kan man jo som kjent gasse på så mye man vil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 aaaah, det la ikke jeg merke til. Beklager så mye :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Njema problema. Bare bra at folk passer på:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Bumper denne litt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Pikadø fort nedover lista her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg