Colli Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Jeg trenger et svært billig reservedekk til 240-en min, helst i Bergensområdet. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Du skulle fått mitt for en hundring's...men det blir vel litt langt unna! Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Vet du hvor mye det veier da? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Du skulle hatt bil for et par år siden.. Jeg gav vekk 8 stålfelger med fine dekk (sommer og vinter). Forøvrig fikk jeg kjøpt meg et ubrukt volvo original special spare.. gromdekket! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Det har jeg jo sett! :D Helt strøkent også. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Vet du hvor mye det veier da? vet ikke hvor mye det veier men..det er sånn teppe utenpå d og..trur ikke det veier så mye er sikkert halvparten av vekta fra et vanlig hjul Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Bump!!! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 EG HAR!! Det kan du få gratis viss du kommer å henter det!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg