Polardego Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Trenger et sett dørtrekk til Golf 1 GTi om det er noen som har noe slikt liggende... De må være hele og fine... Send meg en PM eller mail polardego@hotmail.com Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Trenger et sett dørtrekk til Golf 1 GTi om det er noen som har noe slikt liggende... De må være hele og fine... skal se va jeg finner i lokalet idag,har to sett men tilstand husker jeg ikke er det komplette me sveiv håndtak å den slags eller bare platene??skal nevnes at det er fra rabbit Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Trenger et sett dørtrekk til Golf 1 GTi om det er noen som har noe slikt liggende... De må være hele og fine... skal se va jeg finner i lokalet idag,har to sett men tilstand husker jeg ikke er det komplette me sveiv håndtak å den slags eller bare platene??skal nevnes at det er fra rabbit De må være hele, det er det viktigste og helst det med det store håndtaket som var på GTi, vet ikke om det var på Rabbit... Kan være intressert uansett om de er hele da... :D Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 ser hele ut.får ikke lagt ut bilde enda,finner ikke ledning til kamera.. Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 ser hele ut.får ikke lagt ut bilde enda,finner ikke ledning til kamera.. :D Høres veeeldig bra ut...:D Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg